piątek, 18 grudnia 2015

Obiecana notka,czyli najnowszy program Kabaretu Smile pt:,,To ci tłumaczę'' okiem Patrycji Oczak :)

Tak jak obiecałam,napiszę teraz ,,notkę'' z najnowszego programu Kabaretu Smile pt:,,To ci tłumaczę'' :)
Notkę,ponieważ ja jako ja jeszcze na tym nie byłam.No..i będzie dość krótko.


Zapytacie pewnie,skąd wzięłam wiedzę na temat ich programu.Otóż,moja znajoma (poznałyśmy się przez konkurs tutaj zamieszczony parę miesięcy temu.Wygrała go pięknym rysunkiem Andrzeja Mierzejewskiego,możecie sobie poszukać,jak nie pamiętacie.Był to pierwszy konkurs tutaj ;)) była ;) I zdała mi relacje z tego co zobaczyła.Nie będę zbytnio zmieniać tego co mi mówiła,dlatego w temacie napisałam,że to spojrzenie Pati na ten program.
Zaczynajmy więc :)
Lublin,15.12.2015 rok
Tego dnia Patrycja pojechała na chłopaków.
Występ zaczął się o godzinie 20:30,natomiast ona na miejscu była już o 19:40,gdyż spieszyła się jak kolejarz w Tour de Pologne.


Zajęła miejsce i czekała aż się zacznie.
Siedziała w 7 rzędzie,lecz nie narzekała na swoją miejscówkę.


Występ zaczął się punktualnie o podanej wcześniej godzinie (co moim zdaniem jest dużym + ).
Na rozpoczęcie wszedł Andrzej,niby prywatnie.Mówił o Facebooku,telefonach itp. Gdy zaczął wątek,który wymieniłam jako drugi,niespodziewanie,jak na Smile przystało,zaczął wyciągać osoby z publiczności.Po co? Dawał im telefon i prosił dzwonić do swoich bliskich na głośniku (telefon był podłączony do mikrofonu),najpierw wybrana osoba dzwoniła i rozmawiała,a potem Duffy wziął telefon i to on rozmawiał :D Ten ,,skecz'' oraz ,,telefon do wróżki'' Patrycji podobały się najbardziej.
Zabawne momenty podczas tych ,,skeczy'' :
-Podczas akcji z telefonami,Andrzej zapytał się osoby z publiczności kiedy ostatnio rozmawiał z teściową,ta osoba,że 16 lat temu.Andrzej z uśmieszkiem na twarzy biegnie do niego z telefonem i:,,To się kurwa zdziwi''
-Duffy podczas skeczu o wróżce siedział i się z tej wróżki śmiał wraz z publicznością.Podał imię i datę urodzenia jakiejś kobiety z publiki i ta wróżka:,,Tak,tak.Wyjdzie Wam na stałe za rok.'' Andrzej:,,No dobra,to się biorę do roboty''.Rozłączył się i do tej pani:,,No widzisz Ania w przyszłym roku się nam uda tylko co ja powiem swojej żonie'',a mąż tej pani:,,Zamienimy się'',każdy w śmiech i Andrzej:,,O i po problemie'' :D

Ogólnie:
-Nie było ani PIT-u 37,ani skeczu o sąsiadach (który pokazali np. na Listopadowej Nocy Kabaretowej)
-piosenka o ,,Błędach językowych''
-było mnóstwo nowych skeczy np. o zachowaniu osób po narkotykach,o tym jak próbowali Michała odciągnąć od telefonu
Program pewnie jeszcze nie raz się zmieni,coś zostanie dodane,coś usunięte..to na razie ,,premierowe pokazy'' ;)

Na końcu była piosenka ,,Michał na prezydenta'' (którą śpiewał Kinio też na końcu Mazurskiej Nocy Kabaretowej),podczas której pokazywali na monitorze zdjęcia swoich dzieci (słoodkie :) )
Bis-Najsławniejszy skecz o Merlinie i Bożence ;)

Coś od Pati:
,,Było o wiele więcej rzeczywistego kontaktu z publicznością za co wielki plus,program jest nie do końca przewidziany ze względu na pewne skecze,bardziej improwizacja,co też świetnie im wychodzi.Najbardziej widać ten bezpośredni kontakt z publicznością.Skecze są lekkie i przyjemne.Sprawiają nam i im wiele radości.Skecze są ,,na czasie'' poruszają problemy współczesne'' :)



To wszystko na dzisiaj.
~Wera.

PS: Dostaliśmy ofertę współpracy ze stroną internetową Lubię Kabaret,także nie wykluczone,że niebawem będziecie mogli czytać nasze wpisy również tam :)

2 komentarze:

  1. Skeczu z PITem i o przemocy nie było, ponieważ były one w programie "Czy jest w domu kakao?". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie dlatego ;) Też widziałam te skecze w tym programie,lecz myślałam,że jak teraz pokazywali to te dwa skecze do nowego programu weszły..no niestety :/ Pozdrawiam!

      Usuń