niedziela, 3 stycznia 2016

Podsumowanie kabaretowego roku 2015 :)

Hejo! :) Dzisiaj jest 3 stycznia a my dopiero teraz piszemy podsumowanie starego już roku..no cóż,przepraszamy,nie mieliśmy wcześniej czasu :/



2015 rok u mnie był mocno kabaretowy.Pierwszy raz tak często jeździłam na kabarety.
Mój kabaretowy rok zaczął się pierwszym nagraniem Latającego Klubu Dwójki (1 sezon) a zakończył występem Neo-Nówki 15 listopada.
W 2015 roku można było mnie zobaczyć:
1.Latający Klub Dwójki-byłam na prawie każdym nagraniu,1 sezonie ominęłam 2 nagrania,w 2 sezonie 3 ;)
2.Nagranie programu Kabaretu Moralnego Niepokoju:,,Pogoda na suma'' TVP2. 20 marca.
3.Kabaret Smile:,,Czy jest w domu kakao'',Palladium,22 marzec
4.Warszawska premiera programu Kabaretu Ani Mru-Mru pt:,,Skurcz'' w Palladium,21 maja
5.Kabaret Neo-Nówka,plener,program:,,Pielgrzymka do miejsc śmiesznych'',od tego występu uwielbiam ich <3
6.10 czerwca znowu Ani Mru-Mru,program:,,Skurcz'' ,Nowy Dwór Mazowiecki
7.Nagranie programu Paranienormalni Tonight (gość- Jerzy Kryszak),11 września,studio TVP na ulicy Woronicza 17
8.Kabaret Smile w Serocku,program:,,Czy jest w domu kakao?'',24 wrzesień (po tym występie powstał blog ;))
9.15 listopada Kabaret Neo-Nówka:,,15-lecie Kabaretu Neo-Nówka (1 odsłona)'',Płock,Orlen Arena.Koniec mojego roku kabaretowego.

Oczywiście mam pamiątki z tych wydarzeń.
Zdjęcia:

1.






















2.













3.





4.Stąd mam nie tylko zdjęcia i autografy,ale także filmik,który możecie obejrzeć tutaj--> https://www.facebook.com/weronika.tulin/videos/vb.100004205943171/491134887703372/?type=3&theater


                                      









5.Stąd zdjęć niestety nie posiadam ;/


6.















Co do bluzki,którą mam na sobie-jest zaprojektowana przeze mnie ;) Z przodu jest zdjęcie-przednia okładka ich książki,z tyłu zdjęcie Michała ;)



7.










8.  






OBY ROK 2016 BYŁ RÓWNIE KABARETOWY JAK ROK 2015,A NAWET BARDZIEJ!

CZEGO SOBIE I WAM ŻYCZĘ! <3


~Wera.

9 komentarzy:

  1. Życzę Ci kolejnego tak kabretowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadroszcze tylu fajnych kabaretowych wspomnień :) i mam pytanie: skąd wzięłas wejściówki na paranienormalni tonight? Z racji że jestem zapalonym kabaretowcem interesuje mnie to :D pozdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Już odpowiadam :) Wejściówki na Paranienormalnych i LK2 załatwiałam sobie meilowo.O wejściówkach na LK2 nie mogę nic więcej powiedzieć,oficjalnie wejściówki można zdobyć przez konkursy organizowane na ich profilu na fb ;) A wejściówki na Paranienormalnych..no to jest akurat banalna sytuacja ;) Na ich oficjalnej stronie na fb piszą,że szukają osób na widownię do programu ;) i wtedy podają w poście meila na którego musisz wysłać swoje dane (imię,nazwisko i numer telefonu).Zazwyczaj jest parę dat do wyboru i różne godziny ;) Mam nadzieję,że zaspokoiłam Twoją ciekawość :)
      ~Wera.

      Usuń
  3. Zadroszcze tylu fajnych kabaretowych wspomnień :) i mam pytanie: skąd wzięłas wejściówki na paranienormalni tonight? Z racji że jestem zapalonym kabaretowcem interesuje mnie to :D pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie życzę też tak kabaretowego roku,albo i nawet bardziej kabaretowego:) -wiolka p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późne ale szczere :) Dzięki wielkie! :) No i wzajemnie ;)
      ~Wera.

      Usuń
  5. Jestem na jednym zdjęciu 😂

    OdpowiedzUsuń