środa, 17 lutego 2016

Burza po ciszy ;)

Ponad trzy tygodnie na blogu świeciło pustkami.Nic nie pisałam,nic nie umieszczałam.Moje posty czytać mogliście jedynie na Facebookowym odpowiedniku naszej stronki ( https://www.facebook.com/Fani-Kabaret%C3%B3w-1091178437589563/ ).
Po wielkiej ciszy nadchodzi BURZA!!


To znaczy jeszcze więcej wpisów!
W następną Niedzielę jadę na Neo-Nówkę :) Jestem już teraz bardzo podekscytowana i nie mogę doczekać się TEGO WYCZEKIWANEGO MOMENTU :) Czyli zobaczenia chłopaków poza sceną.
Tak jak Wam już o tym mówiłam,dwa razy mnie olali.Ani razu nie wyszli jak byłam na ich występie :( Smutne ale prawdziwe.
Mam głęboko w sercu wielką nadzieję,że tym razem wyjdą i to malutkie czerwcowe marzenie się wreszcie spełni :)
Zapytacie pewnie co z tego występu umieszczę na blogu i czy zamierzam cokolwiek z tego dnia publikować.
Otóż odpowiadam- oczywiście,że mam zamiar coś wstawić.Co? Najprawdopodobniej spróbuję zrobić parę zdjęć na występie,jak i po.Nie zabraknie również recenzji..tym razem ze spotkania się z chłopakami,gdyż recenzję samego występu pisałam w listopadzie.
Prawdopodobnie ktoś nagra jak będę dawać prezenty Michałowi,ale nie jestem tego w 100% pewna.

Przed moim wyjazdem na Neo,Iza (jedna z osób,z którymi prowadzę bloga) będzie jechać na Polską Noc Kabaretową,na której,jak mi obiecała,będzie robić dla nas zdjęcia :) Polska Noc Kabaretowa w Warszawie jest 20 lutego ;) Czyli za równe 3 dni licząc od teraz.

Co jeszcze znajdzie się na blogu..
Znowu nie jestem pewna,ale może 5 marca uda nagrać się z Neo-Nówką wywiad :) 
Nie poddamy się of course jak się nie uda.Poprosimy najwyżej o same pozdrowienia.

10 kwietnia to wiadomo..nagrywam filmik zza kulis ;)


Z takich zaplanowanych rzeczy to na tyle.Teraz mała reklama.
Koleżanka prowadzi bloga od dwóch tygodni,ostatni jej wpis opisuje jej przygody z Kabaretem Paranienormalni :) Bardzo ciekawie napisane,więc zapraszam! ;) 

Na dzisiaj to tyle,wiem,czekaliście pewnie na informacje dotyczące teraźniejszej sytuacji kabaretu w TVP.Ja się o tym już nie wypowiadam,ponieważ..no wkurza mnie ten temat i nie mam ochoty o tym pisać ;)

Na pożegnanie takie moje małe dzieło ;)


~Wera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz