środa, 20 stycznia 2016

Recenzja z występu Kabaretu Hrabi pt:,,Lubię to!'' w Serocku,19.01.2016 rok

Wczoraj o godzinie 18:00 odbył się wyczekiwany przez mieszkańców Serocka występ Kabaretu Hrabi.



Przypomnę,że w skład kabaretu wchodzi:
1.Asia Kołaczkowska-znana między innymi z piosenki o Andrzeju,niektórzy uważają,że jest to piosenka dla Andrzeja Mierzejewskiego z Kabaretu Smile,ale ile w w tym prawdy tego nie wiemy :)




2.Dariusz Kamys- to on głównie (bo wszyscy w tym kabarecie teksty piszą ;)) pisze dla kabaretu skecze jest reżyserem programu:,,Spadkobiercy'':)



3.Tomasz Majer- znany np. z piosenki:,,Pocałuj małpoluda''
http://dziekibogu.tvp.pl/wideo/skecze/hrabi-pocaluj-malpoluda-12741519/
4.Łukasz Pietsch- najbardziej umuzykalniona osoba w kabarecie,najczęściej widzimy go przed pianinem



Ta czwórka już od dobrych kilkunastu lat jeździ po całej Polsce i jest niewątpliwie w czołówce najpopularniejszych i najlepszych kabaretów w Polsce :)
Do Serocka przyjechali z programem:,,Lubię to!''.Jak sama nazwa wskazuje,program zawiera skecze,które artyści najbardziej lubią,o czym powiedzieli nam na wstępie.
Jeszcze przed wejściem na scenę kabaretu usłyszeliśmy od dyrektora Ośrodka Kultury i Czytelnictwa o tym,że nie można robić zdjęć,dlatego z przykrością oznajmiam Wam,że zdjęć z występu tutaj niestety nie zobaczycie :/ Ale to zrekompensuję Wam..czymś lepszym :)
Dyrektor zaprosił na kabaret i zniknął za drzwiami do garderoby.
Usłyszeliśmy głos Asi,która poprosiła o nie nagrywanie programu,zabawnie argumentując swą prośbę :) 
Po tym wszystkim cały kabaret wyszedł na scenę i zaczął się występ.
Tak jak już napisałam wcześniej,na wstępie dowiedzieliśmy się,że grane w tym programie skecze to te,które cieszą się ich największą sympatią.
Jakie to skecze?
Nie mam zamiaru pisać wszystkich,by osoba,która jeszcze nie widziała ,,Lubię to!'' na żywo była mile zaskoczona przez kabaret :) Bo co to za oglądnie jak się wie jakie skecze będą grane i w jakiej kolejności? ;)
Napiszę tylko ogólnie:
Było dużo skeczy,których wcześniej nie widziałam,ale nie zabrakło tych,które już wcześniej oglądałam w TV,internecie (np. o kulturze w taniej restauracji).Piosenki były 3+skecz na bis,gdzie Łukasz uczył resztę śpiewać :D
Serocka publiczność nie chciała wypuścić kabareciarzy ze sceny,po drugim bisie domagała się kolejnego,niestety kabaret nie dał się namówić.
Po występie uzbierała się grupka osób wraz ze mną,która czekała na pamiątkowe zdjęcie i autografy (chociaż,co mnie najbardziej zaskoczyło,najwięcej osób chciało jedynie zdjęcie,tylko dwie osoby włącznie ze mną chciały od nich autografy).Kabaret miło zaskoczony wyszedł do fanów i jak zauważyłam,z przyjemnością pozował do zdjęć.
Wśród fanów znalazła się dziewczyna,która podarowała im prezent.Niestety nie wiem co dała,widziałam tylko czerwoną torebkę,ale po kształcie mogę stwierdzić,że było to wino albo coś w ten deseń.
Jedyne zdjęcia jakie mam to moje prywatne.
Dla Was kochani mam coś specjalnego!!!! :)
Udało mi się nagrać pozdrowienia dla WSZYSTKICH czytelników bloga! :)
Dziękujemy Kabaretowi Hrabi! :)




Ogólnie bardzo mi się podobało i polecam z całego serca zobaczyć ich na żywo :) 
Zupełnie inaczej wtedy człowiek odbiera :)
~Wera.

2 komentarze:

  1. Hey postanowiłem wznowić mój blog o polskich kabaretach
    Jeżeli jesteś chętna do współpracy mam nadzieję że się do mnie odezwiesz ;) Moglibyśmy stworzyć ciekawy projekt razem
    http://polish-cabaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać na meila--> fani.kabaretow@wp.pl :) Tam załatwiamy wszystkie takie sprawy :) Pozdrawiam! :)

      Usuń