piątek, 16 października 2015

Konkurs!!

Tak jak obiecałam-konkurs! :)
I to nie byle jaki!


Nasz konkurs złożony będzie z 4 etapów,czyli każda z twórczyń bloga będzie miała dla Was jedno zadanie konkursowe :) Za każde zadanie,osoba,której odpowiedź na zadanie konkursowe nas ,,porwie'',czyli będzie najlepsze dostaje 5 punktów,osoba 2,której praca była fajna,ale nie aż tak jak osoby pierwszej dostaje 3 pkt,natomiast osoba 3- dwa.
Czyli max możecie zdobyć 15 pkt.
Do zajęcia są trzy miejsca,także mam nadzieję,nikt nie będzie pokrzywdzony :)
A jakie nagrody?
No to tak:
-Miejsce 1: wejściówka na nagranie Latającego Klubu Dwójki 3 listopada lub towarzyszenie nam podczas kręcenia wywiadu z chłopakami z Kabaretu Smile,zdjęcia z autografami chłopaków,lub Neo-Nówki oraz pozdrowienie od Smilów lub NN ;)
-Miejsce 2-Zdjęcia z autografami Smile lub Neo-Nówki lub pozdrowienia od jednego z tych kabaretów
-Miejsce 3-Pozdrowienia

Dobra,przechodzimy zatem do mojego zadania konkursowego :)
Lubię twórcze prace,także...

Narysujcie,napiszcie wierszyk,piosenkę,nagrajcie filmik..lub cokolwiek co Wam przyjdzie do głowy.O wybranym członku (może być też o całym kabarecie) grup,które zostały wymienione na górze (wcześniej) :)
A dla leniuchów- wyślijcie najsłodsze zdjęcie Andrzeja Mierzejewskiego ;) Albo kolaż ;) (tylko to jest mniej punktowane :)).

Czas start!! :)
Na moje zadanie macie czas do..hmm..Środy :)

Myślę,że jest o co walczyć :) 
~Wera.

1 komentarz:

  1. czy Wy wszyscy wiecie
    co się dzieje w świecie?
    dzisiaj w Ostrowcu Świętokrzyskim
    wystąpi kabaret znany wszystkim
    Neo-nówka to rzecz jasna
    przyjedzie dziś do mego miasta
    wybiera się tam ma rodzinka
    szesnasta będzie to godzinka
    mieszkam w Danii i studiuję
    uwielbienie emanuje
    do Luśki, Miecia i Wandzi
    która nikim nigdy nie gardzi!
    może w roku następnym uda mi się spotkać ich
    i uśmiech z twarzy nie zejdzie mi :)

    e-mail: m.ozdoba@op.pl

    OdpowiedzUsuń